mandag den 30. juli 2012

Rigtig voksen!!!

Ja ja, nu tror I sikkert at der kommer mere baby snak, eller tænker I "har hun mon købt fast ejendom?" men NEJ og NEJ, kan jeg roligt sige til begge dele. Jeg er såmænd blevet bilist, ja du læste rigtigt, sådan én med tilladelse til at køre bil! :-D Tænk at det skulle ske, i en alder af 28 år, jeg er meget stolt og ovenud lykkelig, for mit lille stykke lyserøde plastik!





Havde nærmest ingen fejl i de mange prøver op til teoriprøven, selve teoriprøven er til gengæld en helt anden snak, men jeg bestod i først forsøg og det samme gælder for køreprøven, så hurra for den dag i marts, hvor jeg endelig blev RIGTIG VOKSEN! ;-)

One day in March 2012, I became a real adult and took the time and courage, to get my license! Haha. At the age of 28, I would say it was about time. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar