onsdag den 20. marts 2013

Still here??

Ja ja, jeg er en hat til at blogge for tiden, jeg har faktisk ofte en tanke/ide til et indlæg, men det er som om, at det bliver ved ideen og timerne i døgnet for få! :-/

Nå men never the less, så er vi "back in business".
Jeg har, som tilsyneladende alle andre i Blogland, en forkærlighed for plexiopbevaring, men hey, det er da også nemt og overskueligt. :-)


Alle mine er købt i Netto, over de seneste tre år, men kan ofte fås. Den på det første billede, er f.eks helt ny og kan stadig fås, hvis du vel og mærket er heldig og hurtig. Hvis ikke du er så heldig, har jeg set nogle tilsvarende i Jysk, men om det bare var en spotvare, vides ikke!?!




Love plexi containers, simply and decorative way to store things.

1 kommentar:

  1. sejt du har så mange jeg har også et par stykker men gad godt ha den du har til smykker og neglelakker ;-)

    SvarSlet