fredag den 20. maj 2011

New in



Jeg har længe fablet om denne neglelak og har med stor tålmodighed ventet på, at den ville bliver frigivet i Danmark. Kvinden ved Chanel-standen i Magasin, havde godt nok advaret mig mod, at den kunne være forsinket. Derfor tilbød min kære kæreste, at tjekke op for mig først, om den nu også var ankommet som planlagt. Det var dog ikke gode nyheder jeg blev mødt med tirsdag eftermiddag, ØV! Han havde fået af vide, at den først ville være i butikkerne fra onsdag og det KUN var lufthavnen der havde fået den tirsdag... Der var jo ikke andet for, end jeg måtte finde tålmodigheden frem igen!
Meeeeen næh for en fin lille pakke der ventede på mig, hjemme på spisebordet!... Den lømmel havde stukket mig noget af en fantasifuld "plade", men jeg ELSKER ham for det, for se hvad han havde købt til mig, det hele var bare en stor overraskelse og jeg fik min Mimosa tirsdag alligevel!!! :-D

Look what I've got! My boyfriend surprised me with this gorgeous Chanel nail polish, Mimosa! ;-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar