torsdag den 19. maj 2011

Waiting is a bitch...








I anledningen af, at der nu er præcis tre måneder til, at jeg sidder i et SAS fly med snuden mod The States, tænkte jeg at jeg lige ville vise jer vores rejseplan.
Vi har valgt at give den hele armen denne gang, derfor tre byer på 19 dage, det skal nok blive vildt! :-)
Rejsen starter i San Francisco, hvilket jeg personligt glæder mig meget til, jeg savner generelt Californien og har ikke været der siden august 2006. Det lyder måske ikke som så lang tid siden, men det  føles som evigheder... Suk! ;-) Derefter tager vi et smut til Sin City (Las Vegas), hvilket er en "first timer" for både manden og jeg, Crap tables and Slot machines here we come. Sidst men bestemt ikke mindst, runder vi hele turen af, med 10 dage i New York, the Greatest City in the World hvis du spørger David Letterman, jeg må indrømme at jeg er svært enig med manden!

Three months today, 'till I'll be in an aircraft simlilar to this one! =) Here's a sneak peak to the cities I will be visiting during my stay. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar