lørdag den 18. august 2012

Thank me later...

Jeg er serienarkoman, jeg ser rigtig mange serier og vores Apple TV er klart blevet min bedste ven! Disse serier har hermed mine varmeste anbefalinger og alle har sæsonpræmiere i september. Jeg ved i hvert fald godt hvad min barsel skal bruges på, inden mini-me viser sit ansigt til oktober.


      Sæson 2 har haft præmiere på Apple TV her d.13/8, sæson 3 har præmiere på HBO d.16/9

         Sons Of Anarchy sæson 5 har præmiere på FX d.11/9 - Apple TV får den lige en dag senere.

                                 New Girl har præmiere d. 25/9 - hysterisk morsom serie

Up All Night har præmiere d.20/9 og er klart en serie jeg vil anbefale alle forældre eller "those soon to be".

 Her til sidst lige en lille teaser, for en ny serie som jeg helt sikkert også skal se. Jeg så lige pilot afsnittet igår og den ser virkelig god ud, Matthew Perry er tilbage i topform!


I love watching TV, these are some of the shows I'm especially excited about, all season premiering this September.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar