torsdag den 16. august 2012

Mallorca tur/retur


















Ugens fravær skyldes denne lille solskins ø!
Mine fantastiske svigerforældre mente, at vi trængte til at blive luftet, inden lillefisen melder sin ankomst og jeg må indrømme, at selvom charterrejser ikke er min kop the, var det nu meget rart med lidt afslapning i solen.
Det har ikke været den vilde rejse, sådan rent kulturelt og jeg har simpelthen slappet så meget af, at jeg næsten ikke orkede at tage kameraet frem, haha! :-D Vi har slappet i solen, enten ved hotellets pool eller på stranden, spist masser af mad (til tider føltes det som det eneste vi lavede, var at fylde hovedet!), spillet minigolf og shoppet lidt i Palma, både til mini-me men der røg da også lidt i kurven til os, skal nok vise det frem på bloggen ved lejlighed.



Spend last week on the island of Mallorca. My amazing in-laws thought, that we needed a trip before the baby arrives and we are more than grateful for that decision! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar