søndag den 5. juni 2011

Hvor blev maj af?

Jeg erkender det, da det jo desværre er et faktum, jeg har virkelig været en uartig blogger! Der har været uhyggeligt stille på bloggen, den seneste tid og jeg undskylder, men nogle gange er tiden der bare ikke lige til det. Jeg skal nok forsøge at vise jer, alt jeg har lavet under mit fravær, men I får det lidt i etaper. ;-)





Her er lidt billeder fra da min far og hans kone var på besøg i maj. Jeg er en rigtig fars pige, så jeg elsker når de svinger turen forbi. =)
Billederne, lige set bort fra den lille blomsterkurv jeg fik, er fra vores tur til Malmø. Jeg er helt forelsket i det fine dukkehus vi så, det minder mig rigtig meget om det, jeg havde hos min mormor som barn, gad vide hvor det nu befinder sig?... Kan I iøvrigt spotte de to tosser i spejlbilledet?! ;-)  Jeg var også helt færdig af grin, da jeg skulle uploade billedet af min far og bonus-mor, det ansigtsudtryk på min kære papa er da priceless, haha!

I aften står den på hygge i sofaen med sprudelwasser, hjemmelavet cheesecake og Mad Men på Tv3 Puls, jeg er lidt ramt efter fødselsdagsfest igår.
Go' søndag aften derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar