onsdag den 8. juni 2011

Tirsdag i billeder








Sådan her så min tirsdag ud!
Jeg blev hentet på job af min fantastiske veninde Camilla, hun har været at ane på bloggen før, kan I gætte hvor?! ;-) Vi fik kigget lidt butikker men mest af alt, stod aftenen på mad og snak, masser af snak!
Til jer der ikke kender Cafe Dalle Valle, så vil jeg her give mine varmeste anbefalinger til stedet. Navnlig hvis du sidst på måneden, har brugt lidt for mange penge på diverse, men stadig trænger til at blive luftet lidt, de har nemlig halv pris på alt maden lørdag-tirsdag! Det er virkelig en god deal, hvis du spørger mig, især da maden i forvejen, er billig og faktisk ret lækker.
Vi sluttede aftenen af med ParadIS, mmhhh det kan jeg altid få ned og nu passerede vi jo biksen på vores vej tilbage til Amager, så man skulle da være et skarn, hvis man ikke liiiige!?! :-)

Forresten så aner jeg ikke, hvorfor jeg gik sådan i ekstase over den kommende Disney shop på Strøget, tror umiddelbart ikke jeg skal købe noget derinde fra, men jeg ELSKER Disney film, så tror bare jeg "got caught in the moment"! Haha ;-D


My Tuesday in pictures, where I had dinner with my amazing friend Camilla, at Cafe Dalle Valle in Copenhagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar