torsdag den 14. juli 2011

Flashback 2009

Jeg har endelig fået lagt alle billeder fra min gamle Nokia, over på computeren og i den anledning, vil jeg nu  vise jer lidt highlights, fra de sidste tre år. Det kommer til at foregå i etaper, for at mindske billedespam. (...ahem, ikke just vellykket forsøg!) Den første omgang, får I nu og er alle billeder fra 2009. Billederne kommer som sagt fra min telefon, som efterhånden er af ældre dato og trænger til pension, så I må bære over med kvaliteten. ;-)
Smukke Porscher i Tivoli
Friske blomster i soveværelset

Friske blomster part deux

Knippelsbro spiller mig endnu engang et puds!
Aftensmad i mine svigerforældres kolonihave
Late night snack på Amager Strandpark
Rejesalat
Hvis der er noget min mand kan, så er det de små ting, helt uden anledning eller grund!

Se bare igen! =)
Pink i Forum
Vores første fælles juletræ
Magtens Korridorer på Gimle
Puuuha sikke mange billeder, but stay tuned... There's more to come!

These are all photos from 2009, I'm making three flashback Posts, starting with 2009. All photos are taken with my Nokia phone, which explains the very low quality, I hope you'll survive! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar