fredag den 15. juli 2011

Flashback 2010

Fik nyt smykkeskrin og forevigede i samme moment mine lår!

Jeg har de BEDSTE medarbejdere, der kommer med fødselsdagskager til mig!
Dave Matthews Band i Falconer Salen
Kashmir i Vega
Usmageligt store mængder pandekager
Dobbelt regnbue over Amager
Vores første Thanksgiving
Alterbridge i AmagerBio
Åh det smerter stadig at se disse billeder, HVORFOR blev I ikke mine??!
Dizzy Mizz Lizzy docu + Q&A i Grand

Beundrede disse smukke smukke lamper i Operaen, inden fabelagtige Mew gik på scenen
Middag på matriklen
Hygge overload! =D
Haha min far leger mumie
Snedækkede Fyn
Her har vi så anden runde, af mine mobile flashbacks. Jeg synes virkelig det er hyggeligt, at se tilbage og mindes men jeg har lidt svært ved, at finde ud af om det kun er mig, som der finder det interessant, never the less... Still one more to go, jeg håber I vil følge med! ;-)

Flashback part 2, this time 2010.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar