tirsdag den 2. oktober 2012

Peplum cravings

Peplum trenden har vokset sig kæmpe stor, alt imens jeg i takt med trenden, også bare er blevet større og større!
Jeg synes det er så fint et snit og jeg glæder mig helt vildt til, at jeg får min talje igen og jeg også kan hoppe i en peplum eller to... måske endda før det går af mode igen! ;-)
Fandt disse udgaver på Asos, jeg synes de er ret så fine og ville ikke have noget imod, at have dem i min garderobe.


1. Jumper i soft pink
2. Dogtooth top
3. Navy sheer top
4. Textured wool top
5. Sequin top
6. Lace dress
7. Crochet/lace blouse


I love the peplum look, but being preggo without a waist, makes it less desirable! Now I can't wait to get back in shape and maybe put on one of the peplums shown above. Found them all on Asos. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar