søndag den 10. april 2011

Be still...


...My lamp beating heart!
En kollega fortalte mig i weekenden, om nogle super fine lamper hun havde kig på, men det var først da hun fortalte, at de var udformet som hatte, at var jeg solgt! Jeg måtte straks hjem og Google de fancy banditter, her er de så, smukke som en i f.....! ;-)
De hedder forresten Jeeves og Wooster, opkaldt efter de to hovedrolleindehavere, i en britisk komedieserie fra 1990, hvor Wooster er en rig ungkarl og Jeeves hans bedrevidende butler/ven, lidt sjovt. Mærket bag lamperne, hedder Innermost og så vidt jeg kan forstå, så forhandler både Ilva og Illums Bolighus dem, men de er ikke at finde på deres webshops, derimod kan de købes lige her på Design Delicatessen.

At work this weekend, a colleague of mine told me about these amazing lamps, she thought about getting for her own apartment, but it wasn't until she told me that they were shaped as little hats, my heart stopped, aren't they great!?! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar