torsdag den 28. april 2011

Det summer af sommer.

Åååh hvor har det været en skøn påske og jeg har nydt det i fylde drag, hvilket også skyldes mit fravær, det beklager jeg meget!
Her er et lille uddrag af, hvordan min sommer kommer til at se ud. Jeg vil grille min aftensmad på Amager Strandpark og nyde de sidste solskinstimer dagen har til mig, jeg vil sippe iskold sangria eller nyde en forfriskende "dark and stormy" (tjek den iøvrigt ud, hvis altså ikke I allerede kender til den, den er min absolutte yndlings drink) og så skal manden og jeg ud at rejse, men den historie får I en anden god gang! ;-)


Sorry for my absence, I've been enjoying Easter, unfortunately that meant neglecting you... Bear with me! ;-) Here's a little collage, of what my summer is going to look like and yes the tiny plane does symbol a trip, but where to I wont reveal until later.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar