torsdag den 7. april 2011

Bedtime stories


Jeg indrømmer blankt, at jeg ikke er en læsehest, jeg kan godt lide at læse men det er som om, at jeg ikke rigtig prioriterer tiden til det. Jeg elsker derimod biografier og jeg læser mange af dem. Jeg ved ikke hvorfor men det, at fordi man "kender" personen bag ordene og oplevelserne, fanger bare min interesse mere... Ja jeg står jo heller ikke i vejen for, at læse svigermors Se&Hør eller købe et People Magazine, haha! :-)

Her er nogle af favoritterne:
Gitte Nielsen - Du har kun ét liv
Ove Sprogøe - En biografi af Jacob Wendt Jensen
Ellen - Af Puk Elgård
Michael J. Fox - En Heldig Mand
Ole Henriksen - Et Ærligt Liv
Paul McCartney - Sandheden Om
Lars Ulrich - Forkælet Med Frihed
Michael J. Fox - Always Looking Up
Anthony Kiedis - Scar Tissue

Har I nogle favorit biografier I vil anbefale?

I'm not a bookworm, but I do love a good biography... I do like my gossip, but sssshh don't tell anyone! ;-) Here's a list of my favorites.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar