tirsdag den 14. maj 2013

Lynvisit

Mine brødre, min mor og hendes mand, kommer til København i aften. De skal alle fire, til Springsteen i Parken. Nøj hvor gad jeg godt med, sidst jeg så én af hans koncerter var i juni 2008 og det er jo ved at være nogle dage siden.
De skal overnatte her hos os og bliver så hele imorgen med, så vi kan lave noget samme og de kan hænge lidt ud med Cajsa... Tror de savner hende mere end mig, typisk! ;-)
Et lille lynvisit, men de er nu også meget rare engang imellem og jeg glæder mig helt sygt meget til at se mine brødre.


Her er et par billeder fra Springsteen i Parken 2008.









My mom, her husband and my brothers, are staying the night at our place. They are in Copenhagen to see Springsteen in concert and then we're spending tomorrow together as a family. The photos above are from June 2008, the last time I saw Springsteen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar