tirsdag den 14. maj 2013

Forår, din tease!

Min svigermors kolonihave, siger det er forår og kalenderen siger det er forår, alting er i hvert fald i fuldt flor. Men helt ærlig, man mærker det ikke just eller det vil sige, den ene dag så er der 20 grader og høj sol, den næste er der blæst, regn og 7 grader! Shit hvor føler jeg mig snydt, vejret er jo en værre narrefisse!!! (undskylder på forhånd sprogvalget) Men jeg er SKUFFET!
Sommer du HAR bare at levere varen, det er jo spild af god barsel det her. Tsk tsk



Her er lidt billeder fra i søndags, hvor vi besøgte mine svigerforældre, i deres kolonihave.














The calendar say Spring, the flowers in my in-laws garden say Spring, but the weather seem to disagree... Can't wait for Summer to come, so tired of this cold weather and I hate rain!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar