lørdag den 5. marts 2011

Apartment dreams

Åååh jeg bliver jo helt varm om hjertet, hver gang jer ser SATC 2, jeg vil jo sælge min førstefødte for det skab!... Ej at forglemme det skab, hvis man ellers kan kalde et rum på 40 m² det, som Big byggede til Carrie, i den første film, be still my heart!! Jeg har flere gange, prøvet at overtale manden til, at lave vores kontor/gæsteværelse om til et walk in, men det er ligesom om, at ideen ikke falder i herrens smag, sippet hvis du spørger mig! =) Derimod har jeg fået lovning på, at væggen ved siden af vores klædeskab, må beklædes med hylder fra gulv til loft, KUN til mine sko, wauw det er altså store sager herhjemme, jeg er en særdeles happy camper! =D
Nå men overnstående billede, beklager iøvrigt det er så småt, er jo stadig ved at lære det hele, er et ret godt billede af hvad jeg godt kan lide. Jeg synes et hjem, skal ose af hygge og må faktisk godt være mørkt og sådan lidt huleagtig, så længe det bare er med god stil og ikke sådan et uhyggeligt hjem, men store kaktusser og andre underlige mega monstre af nogle planter, der dækker for AL sollys der end måtte skinne ind af vinduerne, kender I ikke de vinduer?... Man tør slet ikke kigge ind, i frygt for hvad man end, måtte blive mødt af! 
Hvis der er stemning for nogle af billederne i et større format, kan jeg godt uploade dem, men ellers tror jeg, at et "klik" på billedet, tryller en større udgave frem, smart! Ha ha!! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar