torsdag den 17. marts 2011

Skt. Patricks Dag







I anledningen af Skt. Patricks Day, har jeg byttet de grønne små alfer og trekløver ud, med smukke grønne bolig accessories. Den lille hjorteknag er da for sød, min veninde har faktisk et par stykker i hendes entré godt nok i hvid, men det gør dem bestemt ikke mindre fine. Jeg har allerede købt en del, grønne bloklys i forskellige nuancer, tror tilgengæld godt, at den lille radio må flytte ind herhjemme. Jeg har længe haft en ide om, at en DAB radio er sagen til vores køkken, dog tvivlsomt og jeg ville få den brugt, kunne meget muligt blive endnu en støvsamler, hehe! =)
Glædelig Skt. Patricks dag.

Since today is Sct. Patricks Day, I thought I'd do a green theme. The cute radio, is something I'm seriously considering, I have been dreaming of a DAB radio in the kithcen, for quite some time, maybe now is the time. =)
Happe Sct. Patricks day.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar