torsdag den 31. marts 2011

www.coolstuff.dk




Halløj, hvorfor ser jeg først denne hjemmeside nu, de har da virkelig mange fine ting!
Jeg er jo stadig ét af de fortabte stenalderslevn, som endnu ikke har anskaffet mig en Iphone, men synes stadig disse fine App-magneter, ville pryde vores køleskab. Vi samler på køleskabsmagneter herhjemme, måske jeg skulle lave et indlæg om dem en dag, kunne det have interesse?
Bøgerne er faktisk små hylder, eller det vil sige, at den nederst er. De kan holde op til 4 kg., men fås i forskellige farver, jeg synes de ville være et rigtig godt alternativ, til vores Lackhylder fra Ikea, jeg er nemlig ikke så stor fan af beslag.
Koppen er lavet af keramik og med gummilåg, men har form som en engangskop, kunne MEGET muligt blive en kandidat, til min ellers elskede NBC-kop... Nu må vi se om den får en chance, men læks er den!
Sidst men ikke mindst er der vandhunden, eller skulle jeg sige "vandægget". Det siges at kunne fornemme varmen i gryden og derudfra, at kunne "mærke" hvornår ægget er enten hård, blød eller "smilende" kogt, det i sig selv er en plads på siden værdig men hvad endnu bedre er, at den gør det med en sang, tre forskellige for at være præcis, f.eks."Killing me softly" når ægget er blødkogt, haha! Tjek siden ud her.

I found this very cool webpage, don't know how I could have missed it for so long. Check out the Egg Timer, it plays three different songs, for instance "Killing me softly" if the egg is soft boilded! Haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar