søndag den 13. marts 2011

Lights please!

 Alle der kender mig ved, at jeg har en kæmpe svaghed for lamper og det driver manden til vanvid herhjemme, da der trods alt, er grænser for hvor mange lamper, man kan klemme ind i en lejlighed på 85m2, hehe! =D Nå men hvis der nu skulle være plads, til en eller to mere, så kunne det meget nemt, blive én af disse ovenstående skønheder. Virkeligheden er dog, at jeg p.t. har to fantastiske arvestykker stående, som jeg fik foræret som bonusgave, af min far i julegave og de er trods alt min første prioritet. Når disse smukke arvestykker har fået nye "hatte", så skal I nok få dem at se, det er bare lettere sagt end gjort, så kender I nogle steder, hvor der findes nogle fine nogen af slagsen, så smid endelig et link.

I said lights please!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar