mandag den 21. marts 2011

It's all about the food!


Okay så fik I da også lige et gastronomisk bombadement, men det altså ikke nogen hemmelighed, at jeg er et sandt madøre, det vil de fleste der kender mig, nok godt skrive under på. Noget af det bedste ved at rejse, er klart maden, i hvert fald for mit vedkommende og her er et lille udsnit, fra nogle af yndlingsstederne.
Det er ikke kun på vores utallige rejser, at jeg forkæler smagsløgene, Danmark kan bestemt godt følge med de tunge drenge, verden rundt og det er jo ikke uden grund, at verdens bedste kok er fra "Johnny Margrethes" eget land, hø hø!
Oubæk, som er afbilledet ovenfor, er i sandhed en lille perle, så står I med en snarlig årsdag, fødselsdag eller bare en anden særlig dag, så er dette et vældig godt bud, der ikke vil skuffe selv den sarteste gane. Pastis derimod, skuffede simpelthen så meget sidste gang vi besøgte stedet, maden er som altid upåklagelig men servicen, den var så elendig og det trækker virkelig ned i min samlede bedømmelse!... Er der nogen der har haft samme oplevelse, vil jeg meget gerne høre om det.

Nå men nu er der vidst ikke andet, at sige end Bon appétit.


I looove food, everyone who knows me, would agree! These are some of my favourite places, some we have visited while traveling, others we have tried at home (read: Denmark). In case You didn't already know, the worlds best cook he's danish, pretty cool huh?! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar