søndag den 13. marts 2011

Fra arbejde til fornøjelse



Efter en lang dag på jobbet, var jeg egentlig ikke så oplagt til koncert og da slet ikke én, der ligger i Roskilde men godt jeg blev sparket op af sofaen. Min kæreste fik Søren Huss' soloalbum i julegave og jeg har været temmelig vild med det lige siden. Først kendte man jo kun, til det ene hit "Et hav af udstrakte hænder", men der er faktisk flere rigtig fine og rørende numre imellem, så da jeg blev spurgt om en hel koncert havde interesse, sagde jeg tilfølgelig, JA TAK! Så her til aften, efter aftensmaden, drønede vi så til Gimle i Roskilde, iøvrigt et spillested, der har mine varmeste anbefalinger, der er super god og hyggelig atmosfære.
Min søndag står på tøsefødselsdag og senere Zulu-awards på sofaen, arm i arm med min bedre halvdel, dejlig søndag til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar