mandag den 24. september 2012

Emmy 2012 favourites

Igår aftes løb den årlige Emmy uddeling af stablen, og man skulle da være et skarn hvis man som modeinteresseret, ikke lige tjekker kjolerne ud. Mine favoritter i år er sparsomme og falder egentlig meget i samme kategori, i hvert fald farvemæssigt. Det er ikke fordi, at der ikke var mange flotte kreationer, men jeg synes ærlig talt, at de var lidt forudsigelige og kedelige.
Til gengæld er jeg helt solgt på denne gule farve og skulle jeg bal post graviditet, kunne det sagtens være i sådan en farve, gerne flankeret af blonderede lange lokker og en sommer tan, åååh smukhed på nye planer!





Vil du som jeg gerne se showet, bliver det vist på dansk tv fredag aften. Det sker på Tv2 Zulu kl. 21.30.




My Emmy 2012 red carpet favourites. I simply love this color.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar