lørdag den 22. september 2012

Kys, kærlighed og Comedy

Mine weekender er generelt booket godt op, der er derfor ofte stille på bloggen lørdag/søndag, men sådan er min prioritering nu en gang. :-)
Denne weekend er ikke anderledes og vi har besøg af min mor og hendes mand hele weekenden, ja faktisk kom de allerede torsdag, men I får lige et lille "hej" alligevel.
Igår spiste vi middag på Den Lille Fede, jeg har faktisk skrevet om stedet før, men skal nok ved given lejlighed, smide lidt billeder fra denne gang også.
Idag står den på Stand-up, vi skal ind og se Anders Matthesens nye show, jeg glæder mig helt vildt, det plejer altid at være en succes til hans shows!

Go' weekend derude.


Min mama og jeg



My mom and her husband, are visiting this weekend. 
Last night we went out to dinner and tonight we're going to a Comedy show starring Anders Matthesen, a danish stand-up comedian.
The photo is of me and my mom. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar