onsdag den 5. september 2012

Shame on me...

Så skete det f..... igen, jeg forsvandt, det havde jeg ellers lovet ikke at gøre! Oh well.

Jeg har blandt andet brugt tiden på bryllup i det Jyske, gået af på barsel (arrggghh, det er sgu skræmmende), været til Coldplay koncert i Parken og så småt startet på børneværelset.

Her er lidt billeder fra vores tur til Jydelandet. Brylluppet var egentlig min mors, men det var ikke et bryllup i traditionel forstand. Hende og hendes mand blev gift for noget tid siden, men da de dengang valgte ikke at holde noget eller have nogle gæster med, mente deres venner, at deres sommerfest var en oplagt undskyldning for at komme med æresport, bryllupskage og arrangere brudevals.
Så sådan blev det til, at vi fejrede min mors bryllup, iført sandaler og afslappet tøj, i et havetelt og med kød på grillen, dåseøl og posevin! Det var simpelthen så hyggeligt og festen fortsatte på terrassen, til langt ud på natten.


Det lykkelige par

Et udpluk af kagerne - der var rent faktisk flere!

Min lillebror og jeg har tilsyneladende samme smag :-)

Vejret var SÅ godt

Der blev tømt nogle flasker på terrassen

Pinlig ædru - som den eneste!!

Vestkysten kan nu noget... Dagen derpå.

Min "lille"bror og mor

Lemvig - Min mor er tilflytter og det er vi nu meget glade for, se bare hvor fint her er

Nemmeste transport til den del af Jylland - helt klart fly - don't let anyone tell you different!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar