onsdag den 12. september 2012

Flashback 2012

Mit liv - 2012 so far
Alle billeder er taget med min iPhone 4 og nogle redigeret i Instagram
Hun(d) har været på bloggen før, men så lækker en Blomme, tåler konstant gengivelse.
Videohygge i det lille hjem - Afsindig dårlig film btw!
Årets chok/overraskelse - tissepind på meget støvet håndvask
Bowling med gode venner
Weekender kan noget helt særligt... <3
Uhmm.... Is står meget højt på min top 10
Sneklædte København
Sådan ser det ofte ud, når man bor med en musiker
Valentines gave fra manden
Leger med pasteller
Helsingør
Min fødselsdags middag på Restaurant Price
Fik så mange blomster til min fødselsdag, at jeg overvejede at åbne min egen blomsterbiks
Burgere på Halifax - Jeg er afhængig!
Turning Torso
Sushi - yndlings fast food
Amager street art
Bonus bror fyldte 18år
Afslapning på hotellet - Berlin get-a-away
New York - 42nd street 
Baby shopping
Ikea belønning
Bornholm

Chris Cornell i Det Kgl. Teater

Det Kgl. Teater
Endnu engang forbi Restaurant Price
                                                                     Pearl Jam i Forum

Asos shopping

Fejrer amerikanske højtider

Middag i kærlighedens tegn på Retour Steak

Samler energi på Mallorca

"bryllup" i Jylland

Kage på jobbet

Strengeleg i 4sound

Coldplay i Parken
                                                                              Coldplay

Barselsblomster fra manden i mit liv <3 <3 <3
                     The end of an era - TP lukkede og slukkede - Jeg frygter for pladeindustrien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar