lørdag den 8. september 2012

Shed some light

Så for noget tid siden, i et Go'morgen Danmark program, at metallic er på vej tilbage i boligindretningen. Pffftt det er da old news, jeg har da dyrket det look længe, se bare her. :-)

Dette billede er fra vores soveværelse, men faktisk har vi én helt magen til, inde i vores stue. Selve lampen er købt i Ikea og skærmen er fra Ilva. De er efterhånden 3-4 år gamle, men jeg elsker dem stadig og synes de er super flotte.



Jeg har fundet et alternativ, hvis det skulle have interesse for nogen. Faktisk er fod og skærm præcis samme modeller som vores, bare i et sølv/metallic look, hvilket bestemt ikke gør det mindre cool.

 Bordlampe fra Ikea
Skærm fra Ilva


Hahaha, og så alt imens jeg ledte efter denne skærm, faldt jeg over ko-lampen, synes simpelthen den var så sjov, at den fortjente en tur i blogland! ;-D

De dansende køer



Ingen kommentarer:

Send en kommentar