fredag den 14. september 2012

My other home

Idag pakker vi bilen, fem mand høj... Nogen der sagde sild i en tønde!?! :-) Turen går til min hjemstavn Esbjerg/Fanø. (Jeg er født i Esbjerg men vokset op på Fanø, now you know!)
Nok er begge mine forældre flyttet langt væk, men lidt familie er dog blevet tilbage, bl.a. mine brødre, min onkel & tante og min ene fætter. Faktisk er det sidst nævnte, der har sørget for denne tur, da han har booket min kæreste og band, til at spille et gig i byen.
Det bliver virkeligt rart at komme et smut "hjem" igen, jeg har godt nok helt selv valgt at emigrere til Hovedstaden, men derfor kan man da godt savne lidt engang imellem, ligeså vel som sådan en weekend også hurtigt, kan kurere mig for min hjemve! ;-)



Her kan I iøvrigt høre min kærestes band Juno Bell, skulle det selvfølgelig have interesse, ellers hopper I bare let og elegant hen over linket. :-)



Er musikken noget for jer, så kan I glæde jer. Der er netop nu en debutplade på vej, med online udgivelse i efteråret og nye videoer i the making... It's good, I promise!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar