torsdag den 27. september 2012

Øv øv øv også

Har haft en rigtig øv dag idag, startede ellers mægtig godt ud med morgenmad med manden, men så tog fanden ellers fat!
Vi havde idag tid ved jordemoderen, jeg er nu 37 uger henne, alle tal var perfekte og lillepigen har det rigtig godt... Faktisk så godt, at hun tror hun kan gøre, præcis som det passer hende!!!
Jep tøsebarnet ligger med hovedet opad, det er altså den gale vej, skulle nogen være i tvivl. Så jeg endte huhej vilde dyr, med et smut hen til en rar jordemoder, på en klinik der heddder Maia Klinikken. De praktiserer en vendeteknik, opfundet af sydamerikanske indianere og behandlingen koster 950,- og var virkelig pengene værd! Ikke at ungen vendte sig, for det gjorde hun ikke, men det er planen selvfølgelig at hun kommer til, med de teknikker jeg nu har lært. Fredag har jeg så en tid på Rigshospitalet, til endnu et vendingsforsøg, denne gang af den mindre alternative slags, virker det så ikke er det så, at jeg skal tage stilling til, om jeg ønsker kejsersnit! K E J S E R S N I T!!! Hold nu kæft hvor jeg mistede fatningen, da det kom på banen, slet slet ikke sådan jeg havde set forløbet løbe af stablen.
Godnat derude... Thank God denne øv-dag endelig er ovre!

2 kommentarer:

  1. Møgunge, fristes man jo til at sige! Krydser alle mine fingre for det lykkes :)

    SvarSlet
  2. Ja det har været nogle virkelig møg dage, med unødig stress fra hospitalpersonalets side! Vende sig nægter hun dog, så kejsersnit it is, så om 10 dage, sidder jeg med vores datter i armene, en fuldstændig vanvittig tanke! :-)

    SvarSlet