søndag den 27. februar 2011

And the Oscar goes to...

Så er det i nat, at den prestigefyldte pris uddeles. Traditionen tro, sidder manden og jeg, i selskab med gode venner og ser hele showet live. Jeg glæder mig selvfølgelig helt vildt til, at sidde op heppe på mine favoritter og ikke mindst til at se, om Susanne Bier kan nuppe endnu en amerikansk pris med hjem, for den dansksprogede film Hævnen. Men men men, det jeg glæder mig allermest til, er trods alt kjolerne på den røde løber.
Optakten og den røde løber, starter midnat dansk tid, selve showet starter først halv tre. Jeg har virkelig høje forventninger til de Oscarnominerede kvinders rober, jeg håber på en masse farver og ekstravagante "over the top" kjoler!
Mine fingre er krydset for Christian Bale og Melissa Leo, for deres i biroller i The Fighter, virkelig en klasse film! Derudover vil jeg ikke rigtig spå, på hvem eller hvilke film der bliver storfavoritter og vindere, derimod vil jeg nu hoppe i køjen og se om jeg lige kan snige mig til en "morfar", inden showet for alvor går løs.

Happy Oscars everyone, weee jeg glæder mig!! =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar