fredag den 25. februar 2011

Redhead top 10

#1


#2

#3

#4

#5
#6
#7
#8
#9
#10
Egentlig er bloggen jo hovedsageligt om bolig, men men men den er jo også om rejser og alle mulige andre flygtige tanker jeg end må have, så her er en hyldest til de flammende damer.
Jeg ved ikke om det skyldes min hang til Mad Men eller min nuværende kærlighed til Paramores forsanger Hayley Williams, men jeg har pludselig en fetish med rødhårede kvinder, de har bare sådan en power aura over dem, som jeg virkelig misunder. Sagen er den, at jeg har eksperimenteret min del med parykken, så det kommer aldrig til at ske, men nogle gange ville jeg virkelig ønske, at jeg havde ildrødt hår!
Her er mine ti favoritter, kom endelig med jeres bud på lækre rødtoppe. Iøvrigt ligge de udvalgte, ikke i rækkefølge efter rang, min #1 ændrer sig nemlig fra tid til anden. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar