onsdag den 16. februar 2011

Mad Men your home...




... With a litlle help from Zara Home!
Mit hjerte er virkelig forfalden til Mad Men, alt ved den serie tiltaler mig, kvindernes former, det super flotte interiør og så selvfølgelig tøjet, håret og de cool accessories, hvem der bare var Joan aka. Red!
Nå men planen er, at jeg vil gøre mit hjem lidt mere Mad Men'sk, tænkte jeg ville starte med nogle smukke whiskyglas, som dem i serien. Her er nogle rigtig fine bud, alle sammen fra Zara Home. De sender til Danmark, men det er desværre lidt pebret, men man kunne eventuelt gå flere sammen og splitte udgifterne, jeg tror jeg vil "samle sammen", så jeg virkelig får valuta for mine penge, haha.
Tjek iøvrigt Zara Home's hjemmeside ud, de har virkelig mange fine ting, navnlig deres badeværelses nips, er helt vildt skønne.
Zara Home

Ingen kommentarer:

Send en kommentar