mandag den 7. februar 2011

Når jeg fylder år...

...Hvilket jeg gør, lige om lidt, ønsker jeg mig blandt andet disse ting. Jeg har været vild med Marc Jacobs Daisy længe og da jeg opdagede denne sommerudgave, blev jeg forelsket ved første øjekast, den er simpelthen så fin. Jeg elsker køkkengadgets og jeg mangler virkelig et mandolinjern, behøver ikke nødvendigvis være dette, men et tilsvarende og så kommer de i alle prisklasser. Manden og jeg spiller rigtig mange spil, blandt favoritterne er Trivial Pursuit, Masters Of Movies, Bezzerwizzer og Scrabble, men vi trænger til noget nyt og det måtte meget gerne være Cranium. Jeg har længe ønsket mig en robot, men jeg har ikke rigtigt, kunnet finde den helt rigtige, denne derimod er et rigtig godt bud og jeg ved lige hvor den skal stå!
Synes I også, at det er svært, at finde på gaveønsker, så kort tid efter jul?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar