mandag den 7. februar 2011

Puuuha

...Der var jeg lige ved at blive rigtig ked af det.
Jeg skulle her forleden ind, på en af mine absolutte favorit sider, da jeg til skræk og rædsel opdagede, at siden var utilgængelig! Manden og jeg begyndte da, at google Pottery Barn, det skal man IKKE kan jeg så sige jer, for der kom flere artikler frem, hvor de hentydede til konkurs. Til min store lettelse og med assistance fra dem her, har jeg dog fundet ud af, at det kun er nogle, der er nægtet adgang, inkl. os danskere, øv øv.
Har I dog, ligesom jeg, en forkærlighed for amerikanske møbler og interiør, så tjek Pottery Barn ud, men gør det ved hjælp af linket ovenover. Det eneste I skal gøre er, at skrive potterybarn.com i søgefeltet, tryk "Hide My Ass" og linket vil gøre resten.
God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar