mandag den 14. februar 2011

My soft spot....



Blandt mange andre ting, såsom tæpper og lamper, har jeg også en stor svaghed for puder, her er nogle af favoritterne. På det øverste billede ses min Lexington, det er den med "Stars and Stribes" og den blå er fra Hilfiger Home Collection, det samme er den røde med stjernen på billedet nedenunder. Den lille blåstribede "pølle"-pude er fra Ikea og de to pragteksemplarer i min lænestol, er fra H&M Home.
Der er mange flere puder i min samling, men dem gemmer vi lige, til en anden god gang.

Hilfiger Home er jeg endnu ikke stødt på herhjemme i DK, vores er købt på én af vores ture til New York, hvor vi også købet noget sengetøj fra samme serie, men her et link til Macy's som forhandler det og de er så søde, at sende det til Europa, man skal bare kontakte dem over email først. Vores Lexington pude er købt i Malmø, da den svenske krone stadig var temmelig ustabil, det er nemmelig en lidt kostelig affære at dekorere huset med deres ting, men det fås også i Magasins boligafdeling. Hennes & Mauritz' relativt nye Home tiltag, kan købes i butikken på Amagertorv i København, hvor de har fået en fin afdeling, hvilket passer mig rigtig godt, da jeg helst vil se og røre ved varen før køb.

Hvad er jeres boligfetish?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar