mandag den 14. februar 2011

Be my Valentine

Jeg er uden sammenligning, den heldigste kvinde i verden!
Egentlig fejrer vi ikke Valentines Day herhjemme, men en dag hvor man hylder dem man holder af, er jo absolut ikke en dårlig ting.
Min mand øver med sit band hver mandag, så jeg havde slet ikke nogle forventninger til idag, men da jeg så trådte ind af døren, efter en laaaang dag på jobbet, stod denne fine Magasin chokolade pose på bordet. Indeni var det ultimative "Valentines survival kit", som min dejlige mand har valgt at kalde det, det indebærer i mit tilfælde Pretty Woman dvd, People Stylewatch og lækre flødeboller fra Magasin, jeg er i den syvende himmel!

Det nederste billede er min overraskelse til manden og et hjemmelavet kort, håber han synes om det. =)

Happy Valentines everyone <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar